Tuesday 23 October 2007

A pesti gáz, avagy a rohadt kommunisták és a liberális szemét

Változások tavalyhoz képest

Gyurcsány püffedtebb - alkohol, gyógyszerek, elhízás, rohadás?
Rendőrök lassabban mozognak a védőpáncél (?) miatt, de kétszer annyian vannak.
A tüntetők, a neonáci, fasiszta, focidrukker, skinhead, antiszemita csőcselék, lásd a képen, szóval az Orbán szerint nem létező, tőle jobbra eső oldal, feleannyian, de találékonyan - Molotov koktélok, rendőrkergetés, ami lehet.
A gáz pedig százszor rosszabb- hányás, szédülés, maró, égető fájdalom a bőrön, ájulás, fuldoklás - mindez FÉMHÜVELYBEN!- és persze az íves pálya az ugyanannyira párhuzamos volt a földdel, mint tavaly, láb- vagy fejmagasságban, változatosan, - kiegészítve kék vízágyúval, viperával, gumibottal, stb.
Befejezés egyelőre nem. Folyt. köv.

6 comments:

Anonymous said...

Na te aztán el vagy szépen szállva kollégina.

Hadd mondjak el valamit. Ez a fotó tényleg nem egy neonácit reprezentál, de a többi szinte mind azt. Talán nézd meg őket, és akkor döntsd el, hogy kik is vezetik és szervezik ezeket a zavargásokat. Kik ordibálják be, hogy mocskos buzi, mocskos zsidó.

http://index.hu/politika/belfold/2007/okt23/kepek/

Csomo fasiszta, antiszemita homofób bőrfejű. Hát nem ezt ordibálják tán? Na és persze még pár "átlagember" is ott van, szimpatizáns. De a fő mag a neonáci csoport.

Nekem az egészről inkább az 1990-es bukaresti bányászjárás jut eszembe. Akkor is a "nemzetet akarták megmenteni". Csupa fasza csávók. Botokkal. Most is ugyanez van, csak most Molotov koktélokkal jönnek. Azon sem lepődnék meg, ha valamelyik agyalágyúlt előbb-utóbb egy éles fegyvert kapna elő.

Ha 56-os veterán lennék szégyelném magam, hogy mivé csavarják ki a megemlékezést. A szélsőjobb mindenütt csak erre képes. Sok időből kiesett elszállt fasiszta csak zavargásokra jó.

Patrubány Csilla said...

Anonymus,
én neked nem vagyok kollégina, az ilyen arctalan, névtelen kommentálóktól pedig nem várok többet, az efajta szájcsattogtatásnál. Mért nem egyenesen az amőbára hivatkozol, az ugye biztos hitelesen közvetít, mint az index.Veled szemben én nem képernyőről néztem a neonáci, bányász megmozdulást. Veled szemben én pontosan tudom, hogy hány 56os volt velünk az oszlatás alatt és veled szemben én hallottam tavaly is, most is, hogy mi a véleményük. Az éles fegyverről pedig csak annyit, hogy szerinted a fémtöltény minek minősül? Ha a még a nevedet sem vállalod, a bátorságod pedig a billentyűzetig terjed, látogasd a magadfajta oldalakat.

Anonymous said...

Jól megmondtad nekik, Csilla. Hogy van ezeknek ideje még ide is bepiszkítani..

Egy rajongód

Patrubány Csilla said...

Én is meglepődtem a beszólásán. Biztos számukra ez jelenti az izgalmat meg az aktív részvételt a történésekben.

Do-Mi said...

Na,idepiszkolt ez a kis s...gfej. Csak úgy pufogtatja a nagy szlógeneket:fasiszta,náci,antiszemita,
homofób börfejű...zsigerből ismeri valamennyit.
Vagy neveltetésénél fogva ...?
Ha pedig nagy véletlenségből magyargyűlölö vagy idetolakodó ismeretlen, olvasd Lovas István irásait .Hátha kijózanodsz és megszeretsz minket.
Isten útjai kifürkészhetetlenek !

Patrubány Csilla said...

Szerintem az egologo.ro blogringről tévedt ide, ahol ,,okkultmagyarként'' szerepelek, jelentsen ez bármit. Csak sajnos a legtöbb korombeli kizárólag a TV és az internet alapján választ világnézetet, ott meg tudjuk, hogy huligánoknak és fasisztának vagyunk titulálva.