Wednesday 25 April 2012

nemistudtam


Szóval akkor  a gyakran ismételt (idióta és nem) kérdésekre válaszok, mert vicces kedvemben vagyok.

1. Irtózom a tűszúrástól. Nem kicsit. Nagyon. Nem, nincs ennek semmi köze a tetoválásokhoz. Vért adni nem hiszem, hogy tudnék, vagy legalábbis nem jószántamból.

2. Voltam kopasz. Kétszer is életemben. Saját kezüleg végrehajtva, nullásra. Nem nagy ügy. És lélekben amúgy is az vagyok.

3. Skóciában vagyok otthon. Álmomban mindig fúj a szél és zöld a fű. Ezen nincs mit magyarázni, ahogy Attila is mondaná, akinek a bőrduda hallatán félrever a szíve, az tudja, miről beszélek. Nem, nem csak egy maradhat, ahogy most sem csak egy van. Hálistennek vagyunk még néhányan a hegyvidékről.

4. Nem látok napsütésben. Nem, egyáltalán nem, azért van napszemüvegem, nem flancból. Fényérzékenység.

5. Kedvenc ételem a vajaskenyér. És a napraforgómag. Szeretek főzni, ritkán, és ha van rá mód, akkor sütök, ahhoz talán több sikerélmény fűz. De pacalpörköltet ne várj tőlem.

6. Nem tudok, de nagyon szeretnék lovagolni. Örök frusztráció.

7. Tudom, hogy ki a gyerekem apja.

8. Nem tudok meglenni a csizmáim nélkül. Még ehhez társul egy bőrkabát és akkor reszkess Batman!

9. Angelina Jolie rajongó vagyok. No comment.

11. Nagyon szeretem a lakókocsikat. És a lakókocsizást. Házam nem valószínű, de lakókocsim biztos lesz ha megvénülök.

10. A kedvenc filmem (ha hagyod eszembe jutni) Tarkovszki Áldozathozatala. Szorosan mögötte Kim Ki Duk Sziget és Sergio Castellito Ne mozdulj! című filmjei.

12. Igen, tényleg én is úgy gondolom, hogy ,,Ha békét akarsz, indíts hadat"( Vegetius).

13. Nem, nem vagyok betonbetyár. Nem szeretek Kolozsváron lakni és nagyon várom, hogy legyen már gatyám kiköltözni falura, ahol Lili nyargalhat egész nap.

14. Ha focista lennék, kapus lennék. Jó kapus. És matyómintás kesztyűben védnék.

15. Félek a viharban. Nagyon. Besárgulok. Lili kacagja.

16. Szeretek, de nem tudok kertészkedni. Megelégszem azzal, egyelőre, hogy ,,termelő" vagyok az előállítás folyamatában. Majd mikor kertem lesz, remélem nem hal ki belőle minden.
17. 17 tetoválásom van.
18. Nem érdekel a politika. Nem ilyen rendszerben látom a világot.
19. Szoktam böjtölni.
20. Bánom, hogy nem születtem férfinak. Ez örök fájdalom, sosem voltam otthon a nők közt. Kevés barátnőm van, és legtöbben ,,fiúsak", mint én. Mondjuk Lili-Róza óta ez a nőirtózatom valamelyest enyhült. Tanulom az utat.
21. Nem keresztelkednék meg, ha ez már meg nem történt volna.

Ha még folytatnátok a GYiK-ot, akkor kommentben lehet. Válaszolni fogok. Vagy nem.


6 comments:

Anonymous said...

kedvenc tetovalas, mi es miert?

Patrubány Csilla said...

A 18.adik :-D
hmmm, nem tudom, nagyon szeretem mindeniket. a kedvenc változik, de azt hiszem, ha csak egy maradhatna, a sárkányom lenne. Mert mindenhez köt, ami éltet.
Kapocs.
De mindenik hosszú előéletű ls megteszi, amért rámkerült. Megerősít.

Patrubány Csilla said...

és most megszegtem azt, hogy névtelen kommentekre nem válaszolok

Anonymous said...

Mindarra a szövegre lennék kíváncsi amit begépeltél ebbe a bejegyzésbe de kitöröltél

backspace said...

nem értem miért lettem anonimusz.

Patrubány Csilla said...

hmmm
ez fölöttébb provokatív, kedves backspace és nehezen is állom meg a méltó választ. most nem, de biztosan lesz folytatás.